diumenge, 28 de desembre del 2014

Any nou, vida nova [Innocentada]

Actualització a 31 de desembreaquesta entrada era una innocentada.

De tota manera, com que la idea m’ha agradat, de moment, ja m’he agafat l’adreça de blogspot de fullesserafinianes. Potser dins d’un temps m’hi animi, qui sap.


Deixo una imatge de com havia quedat el bloc amb la decoració especial del 28 de desembre perquè en quedi constància:


I deixo aquí també el text original de l'entrada:


O això diuen. I ja sé que encara ens queden uns dies per a encetar l’any, però, com hom diu en castellà, “por las vísperas se conocen los santos”.

El cas: ja fa uns mesos que porto el bloc i... no sé, tant parlar de manga, tant parlar de manga... em cansa. Ho trobo una mica vacu i repetitiu. Però d’altra banda, em sabia greu abandonar-lo i el cert és que escriure m'apassiona. Així que he decidit canviar-ne radicalment la temàtica.

La botànica és un tema que sempre m’ha interessat, però no crec que mai n'arribi a saber prou. D’aquesta manera, he optat per les plantes fantàstiques, aquelles que tan sols existeixen en la nostra imaginació.


Per a anar escalfant motors, avui començaré amb l’arbre de les cireres d’argent, el qual és mencionat molt de passada a La Guia Fantàstica, de l’escriptor Joles Sennell. Només es fa esment que el seu conreu no resulta gaire profitós, ja que el fruit és tot pellofa i pinyol. A més, es veu les seves cireres no es poden vendre com a picarols perquè el dring no acaba de ser del tot net. El que no acabo d’entendre és com no es contempla la possibilitat de fondre les cireres i fer-ne monedes o joies.